לודג'ים למתפנקים באיזורים ללא מלריה

בואו לגלות את הקולקציית הלודג'ים המפנקים של אפריקני בדרום אפריקה

לודג'ים למתפנקים בשמורות פרטיות בדרום אפריקה באיזורים ללא מלריה

לפניכם קולקצית לודג'ים ברמה של 4 ו 5 כוכבים , באיזורים ללא מלריה

 

Madikwe Hills Private Game Lodge ממוקם על שטח של 750 אלף דונם בתוך הספארי, על חלקה סלעית חשופה. הלודג' נמצא בלב שמורת Madikwe Game Reserve, שהינה שמורה ללא מלריה בפרובינציה הצפון-מערבית של דרום אפריקה. הלודג' בנוי בצורה מתוחכמת בין בולדרים ועצים עתיקים. העובדה שהלודג' ממוקם בתוך שמורת Madikwe מעניקה לאורחיו יתרון על פני אורחים שלנים בלודג'ים שנמצאים לגבולות השמורה.

בשמורת Madikwe Game Reserve תוכלו למצוא את "חמשת הגדולים" (אריה, בפאלו, פיל, קרנף ונמר) וגם ומגוון עשיר של יותר מ-66 זני יונקים, ביניהם כלב הבר האפריקני הנדיר, צ'יטה, אנטילופה, קודו, ג'ירפה ומעל 300 זנים של ציפורים מקומיות ונודדות.

הלודג' מאכלס עד 24 אורחים בסוויטות גדולות, מרווחות ופרטיות. הסוויטות מפוזרות לאורך מורד הגבעה, ומוסוות בגגות עם סכך העשויים מהעצים המקומיים. שבילי עץ המוארים באמצעות מנורות הפרוסות בשתי וערב על הקרקע, מחברים בין הסוויטות המבודדות ללובי הלודג', לבר, למרתך היינות, לספריה ולחדר האוכל.

הצוות המסור ובעל התשוקה של  Madikwe Hills Private Game Lodge מבטיח שכל אורח יעזוב את המקום עם זיכרון בלתי נשכח מהספארי האפריקני. החל מחופשות טבע ייחודיות ועד למסיבות חתונה וירחי דבש בלתי נשכחים בספארי – Madikwe מציע את ההרפתקה המושלמת בדרום אפריקה.

שמורת Gondwana עטורת הפרסים, מספקת הזדמנות מושלמת לביקור בספארי עבור מבקרים המגיעים לקייפטאון. במרחק של פחות מ-4 שעות נסיעה לאורך דרך הגנים (Garden Route), מציעה השמורה חווית ספארי מיוחדת ויוקרתית ללא מלריה. צמחיה הפינבוס הקומי מכסה את העמקים, ומוסיפה צבע חי ועניין לחוויה הפראית של צפייה ב"חמשת הגדולים". זאת מלווה במראות מעוררי השראה של הרי Langeberg מכל עבר. שמורה אקסקלוסיבית זו מציעה לאורחיה מגוון חדרים יוקרתיים עם עיצובי פנים ייחודיים, שירות קשוב, אוכל מצוין, מדריכים מומחים, נסיעות ספארי מרגשות וסדרה של פעילויות נוספות הכוללות רכבי על אופני הרים, תכנית "מדריכי ספארי צעירים", פעילויות שימור, הליכות רגליות מודרכות, דייג וטיפולי ספא.

Aquila Private Game Reserve & Spa נקראת על שם הנשר השחור המקומי הנדיר, ומתפארת בשטח של 100 אלף דונם של שמורה יפיפייה ועוצרת נשימה.

לראשונה מזה 250 שנה, מבקר יכול לחוות ספארי יום או לילה במרחק של פחות משעתיים נסיעה מקייפטאון. בשמורה המבקרים יכולים ליהנות מחוויית נסיעה בספארי, צפייה באריות ואחרים מחמשת הגדולים (ובנוסף מגוון עצום של חיות פרא אחרות), בעודם משוטטים בעמקים, בנהרות ובהרי ה-Karoo.

השמורה היא שמורה ללא מלריה, וממוקמת באזורי צמחייה עשירים ששימשו בעבר כאזורי הצייד המועדפים של בני שבט הקויסאן. המקום זכה לשבחים רבים עבור מצוינות בשירות, אנרגיה מתחדשת, מאמצים בתחום האחריות החברתית ותכניות שימור סביבתיות. השמורה מציעה חווית ספארי בלתי נשכחת: אירוח אפריקני יוקרתי, תענוגות קולינריים מסורתיים, מצוינות בשירות והשבת הגאווה תושבים המקומיים ולאדמה.

Amakhala Bush Lodge הוא לודג' ציורי של 5 כוכבים הנמצא במרחק נסיעה של 45 דקות בלבד מזרחית מפורט אליזבט. הלודג' ממוקם בשמורת Amakhala המרהיבה, בעמק רחב מוקף בגבעות ובצמחיית נהרות עשירה.

כאן, חבוי בחשאי בין צמרות העצים, נמצא הלודג' הבנוי מעץ, קנבס וסכך – הבסיס המושלם ממנו ניתן לחקור את הטבע הפראי האפריקני. נוסף על הלובי המפואר, הבר ואזור הקומזיץ החיצוני, הלודג' כולל גם בריכות שחייה, טיפולים שונים ומקלחות באוויר הפתוח.

כל אחד משמונת חדרי הלודג' מציע סלון פרטי ובקרת אקלים. בשמורה ניתן למצוא את חמשת הגדולים ועוד מגוון של ציפורים וצמחייה עשירה. הנוף מדהים והאורחים יכולים ליהנות ממנו מכל זווית ראייה אפשרית – לרבות שייט בקאנו בלב הספארי ושייט בסירה בליווי גבינות ויין.

keyboard_arrow_up Call Now Button
טיול באפריקה עם אפריקני